Monday, January 24, 2011

LOOK INTO MY EYES

                   Ashley Olsen by Kt Auleta for Nylon Magazine, August 2006, via little plastic horses

Powiem wprost. Nie przepadam za siostrami Olsen. Oprócz bywania w różnych miejscach i spędzania czasu z innymi celebrytami,  właściwie nawet nie mam pojęcia czym się zajmują. Uwielbiane przez tysiące nastolatek i wielu fashionistów, do mnie jakoś nie trafiają. Niestety bardzo często widząc ich zdjęcia z wielu imprez, spawiają na mnie wrażenie, jakby były dwiema małymi czarownicami. Czasem pojedyncze outfity całkiem mi się spodobają, ale nie zdarza się to za często... A szkoda, bo pamiętam te ich rozkoszne buzie X lat temu w 'Pełnej Chacie'.
W tym poście zamieściłam jednak jedno ze zdjęć Ashley Olsen dla magazynu Nylon, które  wyjątkowo mi się spodobało. Mimo wszystko ładne z nich dziewczyny. Szkoda, że wyglądają czasem jak poprzebierane lalki.

song of the moment ---> Beirut_My Wife, Lost In The Wild

No comments:

Post a Comment