Friday, January 21, 2011

I JUST WANT TO BE PERFECT...

                        'Black Swan' by Darren Aronofsky, pics via ramascreen.com & rouzi.pinger.pl

O 'Black Swan' jest już głośno od dość długiego czasu. A to o genialnej roli Natalie Portman, a to o rywalizazji pomiędzy nią i Milą Kunis, albo z kolei o kostiumach, którymi zajęły się siostry z duetu Rodarte. Cokolwiek by się nie mówiło, już teraz wiadomo o nagrodzie, którą zdobyła Portman na Złotych Globach i sądzę osobiście, że ma olbrzymią szansę na tegorocznego Oscara. Chociaż film wchodzi do polskich kin dopiero dzisiaj, ja już widziałam go parę dni temu i  jestem pod sporym wrażeniem. O ile bohaterka zagrana przez Natalie niemiłosiernie mnie drażniła, o tyle pokazuje to chyba tylko jak fantastycznie zagrała. Pięknie zrealizowany i sfotografowany film, trochę sfixowany, ale naprawdę warty uwagi.
Powyżej kilka zdęć z filmu, ale także seria 4 pięknych plakatów z limitowanej edycji, stworzonych przez Empire w charakterystycznym stylu polskiej i czeskiej szkoły plakatu lat 60'tych oraz ciekawa, ręcznie rysowana okładka brytyjskiego magazynu Little White Lies, poświęcona właśnie 'Black Swan'.
 Mam nadzieję, że będziecie mieć podobne wrażenia po obejrzeniu. Naprawdę polecam.

song of the moment ---> Clint Mansell_A Swan Song (For Nina)

No comments:

Post a Comment