Friday, April 15, 2011

DREAMING OF ANOTHER WORLD

Guinevere Van Seenus by Tim Walker for Vogue Italia, March 2011
"It's All About Couture" issue

Zahaczając trochę o dzisiejszą notkę z blogu Jag, przyznam, że nie znoszę zdjęć marnej jakości i rozdzielczości i na pewno - to mogę obiecać na 100% - nigdy nie znajdziecie ich u mnie. Choćby nie wiem jak podobały mi się jakieś prace, jeśli nie mam skanu, który wystarczająco by mi odpowiadał, nie ma opcji, żeby się tu pojawił. Nie przepadam też za wrzucaniem edytoriali z napisami, które zazwyczaj pojawiają się w kolorowych magazynach. I pomimo, że tam ich miejsce jest jak najbardziej uzasadnione, mnie w odbiorze fotografii np w miejscu jakim jest blog, po prostu przeszkadza i drażni wizualnie. W tym przypadku jednak jestem w stanie zrobić wyjątek...
Dla Pana Walkera.
Kolejny edytorial, nad którym mogę się rozpływać godzinami i świetna jak zawsze Guinevere Van Seenus, która jest chyba jedną z ulubionych modelek Tima i z którą współpracuje on już od kilku dobrych lat. A całość jak zwykle dla mojego ulubionego Vogue Italia. 
O, dzięki ci Franca.

P.S. Specjalne podziekowania dla Jag za podpowiedź strony, na której udało mi się wreszcie znaleźć dobrej jakości skany :)

1 comment:

  1. Doceniam foty Walkera, ale nie przepadam za nimi. Ta sesja z kolei bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete