Saturday, February 05, 2011

FW 2011/12 PRE-FALL FAVOURITES

1. Bally | 2. DSquared2
3. Elie Tahari | 4. Brioni
5. Helmut Lang | 6. Tibi
7. Gucci | 8. United Bamboo | pics via vogue.it

Czas na zapowiedziany, subiektywny przegląd propozycji projektantów na sezon jesienny. Mówiąc krótko: nic specjalnie mnie ani nie zaskoczyło, ani nie zachwyciło. Dużo klasyki, minimalizmu, wydaje się że ten "włoski szyk i styl" chwilowo zagościł i zajął sobie miejsce na dłuższy czas. Przejrzałam praktycznie wszystkie pokazy i lookbooki na owy sezon i nie ma we mnie jakiegoś wielkiego wewnętrznego wow, chociaż COŚ jednak mi się podobało. Oprócz Stelli McCartney i Piazza Sempione, które pokazałam wcześniej, spodobały mi się też kolekcje, a szczególnie zestawy powyżej, czyli m.in. United Bamboo, minimalistyczny Helmut Lang, Bally czy Gucci ( o dziwo fajna kolekcja jak dla mnie, ponieważ z reguły to w ogóle nie mój styl...). Inne niezłe kolekcje pokazali także Salvatore Ferragamo, Costume National, Doo.Ri, Donna Karan, Ports 1961 i Matthew Williamson.

A powrót do włoskiego szyku jak najbardziej na tak. Jest w tym stylu coś niesamowicie dostojnego i magicznego...

No comments:

Post a Comment