Tommy Hilfiger 'The Ultimate Tailgate' Fall 2010 Ad Campaign by Graig McDean, via limitemagazine
Special window of the Tommy Hilfiger Sportswear 2010 Campaign in Dusseldorf, Germany,
Conception by Tommy Hilfiger, via liganova.com
Marcel Castenmiller by Graig McDean in the recent Tommy Hilfiger story for Interview Magazine
Przyszła jesień, zima za pasem i choć pokazy projektantów na sezon wiosenno-letni już za nami, ja wolałabym póki co skupić się jeszcze na obecnym sezonie. Tym razem kolej na Tommyego Hilfigera. Na początku tego posta możecie zobaczyć damską i męską kolekcję ready-to wear na jesień 2010.
Następnie calą kampanię dotyczącą kolekcji, sfotografowaną przez Graiga McDean'a.
Modelami kampanii zostali:
Noah Mills, Iselin Steiro, Jacquelyn Jablonski, Andre Douglas, Chloe Blackshire, Heloise Guelin, Sam Way, Bernard Fouquet, Eric Fry Halperin, Louis Borges, Lea Sorensen, Julia Halfstrom, Max Motta, Max Rogers oraz dwa bassety, Morgan IV i V.
The Hilfigers to seria przedstawiająca 'All-American Family'. Całą kampania została sfotografowana na polu footbolowym,a dobrą atmosferę tworzy zaaranżowane spotkanie piknikowe 'rodziny Hilfigerów', prezentujących tym samym najnowszą jesienną kolekcję. Sam właściciel marki, Tommy Hilfiger okazał się być bardzo zadowolony z całej kampanii, która interpretuje wizualny charakter w bardzo świeży sposób, respektując i szanując jednocześnie prawdziwą esencję marki.
Kolekcja i kampania została zaprojektowana jako reprezentacja serii scen dedykowanych krótkim wypadom, wycieczkom, rodzinnej tradycji i podróży.
Całość to zdecydowanie lekko szpanerski styl w pozytywnym tego słowa znaczeniu, przedstawiony w bardzo prosty,wyrazisty sposób z dodatkiem humoru jaki tylko Hilfigerowie mogą dorzucić do sprawdzonej już klasyki.
Ja sama bardzo lubię i cenię Hilfigera za tradycję i konsekwencję, świetne są te jego klasyczne, taliowane koszule, które nigdy się nie znudzą i nie wyjdą z mody.
song of the moment ---> Teddybears ft Iggy Pop_ Punkrocker
No comments:
Post a Comment