Saturday, October 09, 2010

THE SCENT OF THE FUTURE

                            'The Scent of the Future' by Tim Walker for Vogue Italia, September 2010

Przyznam szczerze, że kompletnie nie rozumiem szału na efekt 3D. Najpierw kino, teraz już nawet zdjęcia. O ile jestem jeszcze w stanie zrozumieć to pierwsze, to drugiego już jakoś nie bardzo. Osobiście nie mam potrzeby oglądania 3D w każdej możliwej postaci, a na zdjęciach w szczególności. Wystarczą mi klasyczne fotografie, takie jakie oglądaliśmy do tej pory, to samo dotyczy np kreskówek takich wytwórni jak Disney czy Pixar: nie ma nic piękniejszego niż klasyczna bajka rysowana klatka po klatce.
A wracając do fotografii... we wrześnowym numerze włoskiego Vogue'a mogliśmy zobaczyć trochę zdjęć 3D  autorstwa Stevena Meisel'a oraz Tima Walkera... Zdjęcia ok, ale nie jest to coś co mnie powala... a Walker dla mnie nadal fantastyczny, nawet w trójwymiarze. Jemu jestem w stanie wybaczyć wszystko.

song of the moment ---> John Mayer_St. Patrick's Day

No comments:

Post a Comment