Monday, October 04, 2010

MILAN FASHION WEEK / SPRING 2011 FAVOURITES

Sportmax
Gabriele Colangelo
Silvio Betterelli
Iceberg
Massimo Rebecchi
Alberta Ferretti, pics by vogue.com & vogue.it
  
Kolejny Tydzień Mody już za nami. Mediolan okazał się owocnym czasem, podczas którego pokazało się wielu projektantów, zarówno największych kreatorów jak i tych słabiej znanych szerszej i mniej zorientowanej publiczności. Powiem szczerze, że mam trochę dziwne odczucia. Już po londyńskim Fashion Week mam wrażenie, że wielkie marki trochę zawiodły, nie pokazując nic nowego ani oryginalnego. Przynajmniej mnie nie zachwyciły. Oczywiście wiadomo: wszystko w modzie już było. Ale zawsze można pokazać przecież coś świeżego.
Na szczęscie paru projektantów, których zawsze ceniłam nadal pozwala nacieszyć nam oczy, ogromnym zaskoczeniem sa ci, których do tej pory nie miałam okazji znać, a ich kolekcje mnie zachwyciły. I tak moim subiektywnym zdaniem świetnie wypadła MaxMara i Sportmax, Bottega Veneta, romantyczna i delikatna jak zawsze Alberta Ferretti, DSquared2, Etro, świetna Jil Sander i Iceberg oraz cudowny Silvio Betterelli, Gabriele Colangelo, Mira Schon, Massimo Rebecchi, Kristina Ti, Francesca Liberatone,Jo No Fui i Rosa Clandestino.
Owocnym wydaje się na chwilę obecną Paris Fashion  Week, który właśnie trwa w najlepsze. Jeszcze dziś odbędą się pokazy Stelli McCartney, Chloe, Yves Saint Laurent'a, Giambattisty Valli oraz Ungaro.Mały raport już wkrótce :)

song of the moment ---> Eddie Vedder_Better Days

No comments:

Post a Comment