Thursday, March 10, 2011

BASSO & BROOKE RTW F/W 2011-12

Basso & Brooke Collection, RTW F/W 2011-12
pics via vogue.it

Przyznam szczerze, że marki Basso & Brooke nie znałam wcześniej w ogóle. I dopiero teraz, przeglądając co dzieje się na Fashion Week, mam okazję zobaczyc ilu świetnych, młodych i zdolnych projektantów pojawiło się ostatnimi czasy. Wygląda to bardzo obiecująco na przyszłość, więc trzeba się tylko cieszyć. W skrócie mówiąc, od ostatniego sezonu bardziej przypadają mi do gustu projekty tych mniej znanych niż wielkich projektantów, którzy ostatnio jakoś średnio mi odpowiadają. 
Przed wami kolekcja, która naprawdę zrobiła na mnie wrażenie. Nie wiem co jest ostatnio z tymi wszystkim wzorami, deseniami etc... ale trend ten bardzo mi sie podoba! A projekty powyżej, szczególnie. Genialnie zestawienia kolorystyczne z prostą i niespecjalnie skomplikowana formą.

song of the moment ---> Martial Solal_New York Herald Tribune

No comments:

Post a Comment