Friday, December 02, 2011

SHYSCAPES

photos via here & here

Shyscapes (feat. Nils Frahm – Tristana) from Erased Tapes on Vimeo.

Czas na małą dawkę nie tylko obrazu, jak to mam w zwyczaju, ale także dźwięku. Osobiście słucham bardzo różnych rzeczy, ale przyznaję, że jestem sporą fanką ambientu, elektroniki i wszystkiego co się z nimi wiąże. Głównie za sprawą przyjaciół, którzy tą właśnie muzyką zajmują się z powodzeniem od ponad 10 już lat, i od których moja przygoda ze świadomym słuchaniem tak naprawdę się zaczęła. Wspomnę o nich na pewno jeszcze tu na blogu, natomiast teraz chciałabym pokazać wam pewien projekt, który jest połączeniem dzwiękowo-wizualnym, robiącym naprawdę piękne wrażenie.
Wideo powstało spod ręki Mishy Shyukin Bachelor'a, jako praca w ramach projektu uczelnianego. Intencją i życzeniem jego było, aby w trakcie oglądania przymrużyć oczy do połowy i nie wyświetlać filmu jako full screen. Ścieżką dźwiękową został utwór ze znajomej mi wytwórni Erased Tapes Records (wydającej m. in. lubianą przeze mnie, brytyjska grupę Kyte), zatytułowany "Tristana" i wykonywany przez Nils'a Frahm'a.

Uwielbiam takie rzeczy i takie klimaty. Szkoda, że mimo wszystko są one nadal tak bardzo niszowe.

No comments:

Post a Comment