Sunday, September 25, 2011

PAUL SMITH | S/S 2012 RTW

London Fashion Week, pics via Vogue Italia

Od początku trwania Fashion Week'u w Londynie czekałam głównie na ten pokaz. Ostatnia kolekcja Paula Smith'a została przyjęta bardzo entuzjastycznie i zauważyłam że niektórzy bali się, iż pewnie tym razem nie będzie okazji spodziewać się niczego nadzwyczajnego... Ale ja się nie rozczarowałam, a wręcz przeciwnie. Paul Smith udowadnia, że zawsze ma coś świeżego do zaproponowania, czy to w kolorze, czy w fakturze, czy też w kroju. A zwłaszcza w akcesoriach. Tym razem zaskoczył mnie wersją butów typu loafers z odkrytymi bokami, co nadało całości bardzo ciekawy efekt. Jego wersja stylu dandy bardzo mi odpowiada. Poza tym kiedy projektant jest tak sympatycznym i czarującym człowiekiem jakim Mr. Smith wydaje się być, już i na projekty patrzy się jakimś zupełnie innym, bardziej przychylnym okiem...

1 comment:

  1. Już pisałam to samo na innym blogu, ale się powtórzę - świetna kolekcja. Wszystko bym na siebie włożyła, bez wyjątku:)

    ReplyDelete