Tuesday, September 28, 2010

LONDON FASHION WEEK / SPRING 2011 FAVOURITES

Paul Smith
Daks
Jonathan Saunders
Kinder Aggugini
Maria Grachvogel
Pringle of Scotland
Michael Van der Ham
Chciałabym pokazać wam kilka ulubionych kolekcji z Fashion Week, które ostatnio odbyło się w Londynie. Podobał mi się strasznie Paul Smith: klasycznie, ale z polotem. Inne świetne jak dla mnie kolekcje to przede wszystkim Maria Grachvogel, Kinder Aggugini, Nicole Fahri, Jonathan Saunders, Daks, Peter Pilotto, Pringle of Scotland czy Michael Van der Ham. Natomiast przyznam, że bardzo rozczarowało mnie Burberry Prorsum... te wszystkie ćwieki są jakoś nie dla mnie, a poza kilkoma wybranymi elementami z kolekcji mam wrażenie, że wszytko to u Burberry już było... Niedługo na pewno pokażę też trochę subiektywnych  'bestów' z Mediolanu.

song of the moment ---> Lali Puna_Together In Electric Dreams

1 comment:

  1. cóz za fachowa krytyka :)))
    pani redaktor, jestem z Pani dumna!
    oby tak dalej!

    ReplyDelete